fredag 3 juni 2011

Fick massor gjort

Igår fick jag verkligen mycket gjort. Och det känner jag av idag vill jag lova. Träningsvärk i rygg o armar typ. Jag var först o storhandlade mat inför resan. Där efter satte jag igång med tvätt av 6 maskiner kläder, skor o annat. Mellan maskinerna lagade jag 35st civapcici och gjorde bulgursallad och ägg för de kommande dagarna. Och mellan civapcici stekningarna så packade jag resväskan. Det är en stor hög med packning på andra sidan sängen nu och ändå har jag inte packat klart. Blir trött bara jag tänker på att behöva släpa på 30kg bagage och sen ytterligare 5kg taxfree. Rotade fram massa sverige-prylar från förra året som jag tänkte ta med mig till Alanya. Plast champagneglas, sugrör i svenska färger, servetter och annat som kan vara kul att ha där nere. Inte minst på midsommarafton.

Idag jobbar jag. Det är faktiskt mer att göra än vad jag hade tänkt mig. Ska till banken idag och lägga om mitt banklån också. Känner inte för det för fem öre. Är alldeles snurrig i huvet idag, yr och konstig och har stickande huvudvärk. Jag har verkligen alldeles för mycket i huvet som snurrar runt runt. Ska bli så skönt att släppa allt sen på semestern och bara njuta av livet här och nu.

Har inget internet hemma igen så det här blir det sista blogginlägget innan resan. Kommer dock att blogga från Alanya om internet fungerar som det ska i vår lägenhet.

ALANYA, HERE I COME =)))

1 kommentar:

  1. Hej! Vet du, vi är ett gäng kompisar som funderar på att åka till Alanya i september. Är det bra väder, billigt och barnvänligt?:) hoppas du får en bra resa!!

    SvaraRadera