torsdag 23 februari 2012

Inga läsare = Ingen blogg?

Det var tråkigt... jag verkar ha tappat alla mina läsare =( Inte en enda fråga på frågestunden och inga kommentarer i övrigt heller...

Bloggar gör man ju dels för att dokumentera sitt eget liv, men minst lika mycket för att dela det som händer o sker i ens liv med andra. Men om ingen läser ens blogg, varför ska man då blogga? Då kan man ju lika gärna skriva vanlig dagbok.

Kontentan av detta är alltså att jag kanske lägger ner bloggen helt. Jag ska fundera lite på det! Känns bara helt meningslöst just nu.

7 kommentarer:

  1. Hej Marie!

    Sluta inte med bloggen, har saknat dig!
    Hoppas allt är bra med er, hos mig har det hänt massor kan jag säga...positiva saker kan sägas :=)...så sluta inte...tror nog att det är fler som känner så.

    Kram linda

    SvaraRadera
  2. Hej Marie, nej inte har du tappat oss men många var vj kanske dom gav upp hoppet och trodde att bloggen redan var nedlagd när du inte skrev på så länge..:)! Men glad att du är tillbaka!
    Jag har en fråga, hur upplever du Mehmet nu när ni är på din hemmaplan? Känns kärleken lika stark och självklar? Har du överseende med hans eventuella egenheter på samma sätt..:)? Jag tyckte själv att man såg varandra i ett nytt ljus, på gott och ont..:). Hoppas jag inte blev för privat nu! Jag kan tillägga att jag är mycket glad för er skull och att han äntligen är här. Snälla fortsätt blogga..:)!!

    // Emma

    SvaraRadera
  3. Men inte får du sluta blogga, du ska börja blogga oftare istället så kommer läsarna tillbaka säkert :-)

    kram!

    SvaraRadera
  4. instämmer med ovan :-)...klart du inte skall lägga ner...du får försöka veva igång motivationen och inspirationen igen, med lite tätare inlägg så finns det nog läsare som följer din blogga..du skriver intressanta saker och det har varit roligt att följa dej Eftersom jag inte brukar ha ngra problem med att ploppa frågor till dej så kör jag en här i frågestunden oxå :-)
    Utan att tänka så mkt på praktiska saker...vart hade du valt att bo om du enbart fått följa ditt hjärta,Turkiet eller Sverige och isåfall varför?
    många kramar till dej goa tjejen :-)

    SvaraRadera
  5. Nej fortsätt blogga, det är roligt att läsa den, men som andra sagt, du har inte skrivit på så länge och då ger man upp lite!
    Hur går det för mannen med skolan och vänner, tycker du att han blivit mer "turk" än han var i turkiet?
    Ha en bra helg!!

    SvaraRadera
  6. Meeen! Jag har visst inte varit inne här på ett tag förstår jag. Snälla, sluta inte blogga, din blogg är ju en av de roligaste och bästa! Uppdatera bara mer, vettja! Men jag förstår dig, det går upp och ner det där med blogglusten, jag har tappat min helt... :S

    Jag har oxå några frågor (om det inte är för sent). Hur ser du på er framtid, alltså om några år? Var "befinner" ni er då? Och vad tycker Mehmet om Sverige? Trivs han?

    Kram

    SvaraRadera
  7. Nej sluta inte att blogga! Öppna upp den igen, funkar det inte så är det ju faktiskt bara att låsa den igen:) blir nog mer motiverande med mer läsare och fler kommentarer om inte annat:)
    Kram linda

    SvaraRadera